enter-article בתי מלון בים המלח – לחופשה איכותית ומושלמת - פורטל בתי מלון בישראל
בתי מלון » מאמרים וחדשות » בתי מלון בים המלח – לחופשה איכותית ומושלמת

בתי מלון בים המלח – לחופשה איכותית ומושלמת

קצב החיים המטורף בימינו כמעט ולא מאפשר לנו רגע דל של מנוחה והימים שלנו רצופים עבודה-בית עד שמגיע סופ"ש וגם בו אנו גמורים מעייפות של עבודה שבוע שלם. מידי פעם בפעם חופשה מהנה ורגועה תמלא את המצברים שלנו מחדש ותאפשר לנו מעט שקט פיזי ונפשי. זאת ניתן להשיג בקלות ע"י בחירת בתי מלון מומלצים בדרום ומובחרים אשר מעניקים מגוון אטרקציות וכל אשר הנכם זקוקים לו כך שאם אינכם מחפשים בתי מלון 4 כוכבים באילת ולא חושבים כרגע אודות בתי מלון בטבריה למשפחות, אנו נשמח במאמר זה לסקור עבורכם 3 בתי מלון גדולים ומומלצים דווקא באיזור ים המלח.
 
בתי מלון בים המלח - המומלצים

להלן 3 מבתי המלון הגדולים באיזור ים המלח על מאפייניהם השונים:

  • רויאל רימונים – מלון אקסקלוסיבי על רקע נוף מדברי קסום של מדבר יהודה, הרי מואב וים המלח עצמו כמובן. המלון מכיל 400 חדרים מרווחים ומפנקים עבור זוגות, משפחות וכן סוויטות שונות מהודרות. כל החדרים מצויידים בטלוויזיות LCD בחיבור לכבלים, כספת אישית, ערכת קפה ותה, טלפון, מיני בר ומייבש שיער. החדרים מתחלקים לחדר זוגי, חדר דלקס עם מיטה זוגית או 2 מיטות נפרדות, חדר משפחה גדול ורחב ללא הפרדה, חדר פנורמה המאופיין בחדר שינה גדול עם פינת ישיבה וחדר אמבטיה, סוויטת דלקס וסוויטת רויאל עם ג'קוזי פרטי, מרפסת ענקית של 40 מ"ר ועוד.

שירותי המלון כוללים את מסעדת המלון, מסעדה חלבית, שירות חדרים עד ל-11 בערב, לובי בידורי, טרקלין VIP עם עמדות אינטרנט, כיבוד, שתייה ועוד, בריכה גדולה ובריכת ילדים, ספא, ג'קוזי, סאונה יבשה, מועדון ילדים, בית כנסת, שירות לתינוקות, מקווה טהורה, סולריום ועוד.
המחירים עבור מספר ימים באמצע שבוע נעים בין 8,500-3,500 ש"ח ובסופי שבוע בין 8,300-2,800 ש"ח בהתאם לסוג החדר וסוג הפנסיון (חצי או מלא).
יצירת קשר: 03-6754591

  • לאונרדו קלאב – מלון המפנק באווירת "קלאב" ומעניק חוויית הכל כלול ברמה גבוהה ביותר. בין שירותי המלון חוף ים פרטי, אוכל טעים ואיכותי כולל ארוחות בוקר, צהריים ערב ואפילו ארוחת חצות קלה, פעילויות בידור למבוגרים וקטנים, מועדוני ילדים ונוער, משחקים והפעלות, מרכז ספא ובריאות עם מגוון עשיר של טיפולים, ג'קוזי, סאונה ועוד, מתחם לונה פארק לילדים עם רכבת, באנג'י, שור זועם, קרוסלות ועוד, השכרת אופניים, בית כנסת, שירותי גיהוץ, שירותי בייבי סיטר ועוד.

באשר לחדרים במלון חלוקה לחדרי סופריור לזוג + ילד עם טלוויזיה, מיני בר, כספת, ערכת קפה, רדיו, ספה נפתחת, אמבטיה וטלפון חיוג ישיר, חדר דלוקס לזוג + 2 ילדים או שלושה מבוגרים, חדר דלוקס משפחה, סוויטות סופריור ג'וניור, דלקס, סוויטת 2 חדרי שינה וסוויטה נשיאותית.
יצירת קשר: 08-6689444

  • קראון פלזה – מלון המציע מגוון רחב של חדרים מעוצבים ומרווחים כמו גם שלל שירותים לנוחיותכם ולחופשה מדהימה. במלון בריכת שחייה גדולה ובריכת פעוטות עם כל המצרכים הנחוצים, חוף ים צמוד, ספא, בריכות גופרית, בריכות ג'קוזי, סאונה יבשה ורטובה, חדר כושר, מגוון של כ-60 סוגי עיסויים וטיפולים מפנקים, שירות חדרים 24 שעות ביממה, חדרי גיהוץ, שירותי בייביסיטר, אינטרנט, מסעדה, כשרות ושמירת שבת, בית כנסת, סולריום, מועדון ילדים, פעילויות למבוגרים ותחרויות נושאות פרסים ועוד.

חלוקת החדרים הינה לפי קומות ומצויידת בטלוויזיה בחיבור לכבלים, ערכת קפה, מיני בר, מייבש שיער, כספת, אמבטיה ועוד באפיון לחדרי סטנדרט לזוג + 2 ילדים, סטנדרט עם מרפסת, חדרי דלקס בקומות גבוהות יותר, חדרי EXECUTIVE ככל שעולים מעלה יותר, מגוון סוויטות כאשר הגדולה ביותר הינה כמובן הסוויטה הנשיאותית. גודל החדרים עולה לפי הסוג וכן אבזורם גדול יותר ככל שהחדר מפואר וגדול יותר.
מחיר מספר ימים באמצע שבוע נע בין 9,500-3,800 ש"ח ובסופי שבוע בין 6,900-3,100 ש"ח בהתאם לכמות הנופשים (זוג, זוג + ילד או יותר) וסוג החדר (סטנדרט, סופיריור, סוויטת סופיריור).
יצירת קשר: 08-6591919
 
לפרטים נוספים אודות מחירי בתי מלון בדרום, בתי מלון 5 כוכבים בטבריה, בתי מלון באילת מומלצים וכל שאלה בנושא, מלאו טופס קצר באתר ונציגינו יחזרו אליכם עם כל המידע ומגוון הצעות מחיר משתלמות, ייחודיות ואטרקטיביות במיוחד.
 
כאשר הנכם מזמינים חופשה משפחתית בבתי מלון בים המלח, דאגו כי במלון יש מתקנים ואטרקציות מעניינות גם לילדים להנאה מלאה ומובטחת לכל המשפחה

עוד באותו נושא

בתי מלון - הבסיס לנופש מושלם

בתי מלון - הבסיס לנופש מושלם

בתי מלון הם מקום נהדר להתנקות מלחצי החיים, אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים להתנתק מהחיים שלנו כחלק מהניסיון של אנשי תיירות בישראל, להביא...

כפר נופש - נופש באווירה כפרית

כפר נופש - נופש באווירה כפרית

רוצים ליהנות מהפינוק המושלם, לבד או עם הילדים, בסוויטה או בבקתת עץ ייחודית? כפר נופש זה בשבילכם עם הקמת כפרי הנופש של חברת קלאב מד בשנות...

מדריך בתי ספר לתיירות

מדריך בתי ספר לתיירות

רוצים לנהל צוותים גדולים, להכיר אנשים מכל העולם ולעזור לשווק את ישראל לעולם? לימודי מלונאות זה המקום בשבילכם בעשרים השנה האחרונות החלו...

מלון בוטיק - מה הופך מלון לבוטיק?

מלון בוטיק - מה הופך מלון לבוטיק?

זה החל כטרנד תל אביבי, התפשט וכיום אפשר למצוא את זה בכל פינה בארץ, מלונות עם מספר חדרים מצומצם ושירות אקסלוסיבי, מלון בוטיק קוראים לזה התיירות...

הכל כלול - כמו הקאלבים בטורקיה, רק באילת

הכל כלול - כמו הקאלבים בטורקיה, רק באילת

אחרי שטורקיה ירדה מהפרק, הישראלים יכולים להתרפק על הכל כלול באלת, והכל כלול במחיר... גם השמש המודעות של הצרכן הישראלי לעסקאות וכן...

string(23) "categoryבתי מלון"